// Anti-bird lace | فروشگاه تی تاک 09199762163

توری ضد پرنده -جلوگیری از آسیب محصولات توسط پرندگان - افزایش بازدهی و کیفیت محصولات توری ضد پرنده ، توری محافظ ، توری سایبان ، محافظ محصول ، شید گلخانه ، راشل که به توری ضد پرنده مشهور است، از مواد پلی اتیلن سنگین (HDPE) ساخته شده که با افزودن آنتی یو وی در برابر آفتاب و پوسیدگی مقاوم می شود. محافظت درختان از آسیب پرندگان به محصولات با این روش، شیوه ای کاملا مقرون به صرفه از نظر اقتصادی است. علاوه براین، کشیدن این توری ها روی درختان هیچ گونه صدمه ای به پرندگان وارد نمی کند و آنها را بدون آنکه محصور و زندانی کند از محصول درخت دور نگه می دارد. اندازه روزنه های مناسب توری ضدپرنده موجب شده هنگام استفاده از این توری ها، تهویه و جابجایی هوا در مجاورت درختان و همین طور رسیدن نور آفتاب به آنها به سهولت انجام شده و هیچ گونه خللی در این موارد ایجاد نشود. استفاده و نصب توری ضدپرنده بسیار ساده بوده و کافیست این توری ها را روی درختان کشیده و یا روی یک پایه نگه دارنده ساده قرار داد. توری ضد پرنده برای بسیاری از محصولات کشاورزی از جمله: انگور ، انجیر ، توت و .... نقشی اساسی در جهت محافظت از تلفات ناشی از پرندگان دارد. تلفن تماس : 09199762163 - 09120578916 وبلاگ تخصصی توری شید : http://tourishade.blogfa.com

توری ضد پرنده

-جلوگیری از آسیب محصولات توسط پرندگان
– افزایش بازدهی و کیفیت محصولات

توری ضد پرنده ، توری محافظ ، توری سایبان ، محافظ محصول ، شید گلخانه ، راشل
که به توری ضد پرنده مشهور است، از مواد پلی اتیلن سنگین (HDPE) ساخته شده که با افزودن آنتی یو وی در برابر آفتاب و پوسیدگی مقاوم می شود. محافظت درختان از آسیب پرندگان به محصولات با این روش، شیوه ای کاملا مقرون به صرفه از نظر اقتصادی است.
علاوه براین، کشیدن این توری ها روی درختان هیچ گونه صدمه ای به پرندگان وارد نمی کند و آنها را بدون آنکه محصور و زندانی کند از محصول درخت دور نگه می دارد. اندازه روزنه های مناسب توری ضدپرنده موجب شده هنگام استفاده از این توری ها، تهویه و جابجایی هوا در مجاورت درختان و همین طور رسیدن نور آفتاب به آنها به سهولت انجام شده و هیچ گونه خللی در این موارد ایجاد نشود. استفاده و نصب توری ضدپرنده بسیار ساده بوده و کافیست این توری ها را روی درختان کشیده و یا روی یک پایه نگه دارنده ساده قرار داد. توری ضد پرنده برای بسیاری از محصولات کشاورزی از جمله: انگور ، انجیر ، توت و …. نقشی اساسی در جهت محافظت از تلفات ناشی از پرندگان دارد.

تلفن تماس : 09199762163 – 09120578916

وبلاگ تخصصی توری شید : http://tourishade.blogfa.com

Site url: Not Available
Designer: Not Available
Country: Not Available
Twitter: Not Available
Category:

Most talked about

  • www.ttakco.com
  • انواع فوم بسته بندی فوم توری فوم رولی ورقه ای
  • انواع تسمه پلاستیکی بسته بندی
  • رول باز کن تسمه پلاستیکی PP
  • جت هیتر گازوئیلی باکدار 100 هزار کیلو کالری
  • https://www.ttakco.com/

Sponsors

  • Cheap reliable web hosting from WebHostingHub.com.
  • Domain name search and availability check by PCNames.com.
  • Website and logo design contests at DesignContest.com.
  • Reviews of the best cheap web hosting providers at WebHostingRating.com.