// Isi Batur Incubation6 | فروشگاه تی تاک 09199762163

ایزی باتور 6 : -کنترل دماورطوبت فول اتومات -ظرفیت برای مرغ 12تایی -تامین رطوبت از طریق پمپ آب مخزن بیرون -دستگاه،مجهز به سنسورسوئیسی. -برای تخمهای گرون قیمت وپرندگان،درصد بازدهی99% این دستگاه جوجه کشی خانگی دارای ابعاد بسیار کوچک و تکنولوژی بسیار پیش رفته میباشد که تبدیل شدن هر نوع تخم نطفه داری را در داخل دستگاه به جوجه تضمین مینماید. این دستگاه جوجه کشی توانای جوجه کشی از همه انواع پرندگان و تخم گذاران را دارا میباشد و ظرفیت آن برای تخم مرغ و طاووس 12 عدد برای تخم غاز و قو 6 عدد برای تخم بلدرچین ، قناری ، عروس هلندی ، مرغ عشق و تخم های در این ابعاد 36 عدد و برای پرندگانی مانند کبک ، طوطی ، کاسکو ، قرقاول 30 عدد تخم میباشد. مورد بسیار مهم در این دستگاه استفاده تکنولوژی پد سلولوزی با تکنولوژی نانو و پمپ آب هوشمند برای تامین رطوبت دستگاه میباشد به این ترتیب رطوبت مورد نیاز دستگاه از بیرون دستگاه و با استفاده از یک بطری آب ساده همانند بطری نوشابه تامین خواهد شد و نیازی به باز و بسته کردن درب دستگاه جوجه کشی وجود ندارد این تکنولوژی دقیقا تکنولوژی روز دنیا بوده و در دستگاه های جوجه کشی کره ای و ایتالیای مورد استفاده قرار میگیرد و راندمان تبدیل تخم نطفه دار به جوجه را به شدت افزایش میدهد. در ساخت این دستگاه از تکنولوژی هوش مصنوعی و منطق فازی برای تنظیم دما و رطوبت استفاده گردیده است که به نوبه خود موجب ثابت ماندن دما و رطوبت بصورت مطلوب در داخل ماشین جوجه کشی میگردد. استفاده از ماشین جوجه کشی ایزی باتور شش بسیار راحت و آسان بوده و نیاز به هیچ نوع تخصص و دانش خاصی ندارد و فقط کافیست که تخم های نطفه دار در داخل ماشین جوجه کشی چیده شوند این ماشین جوجه کشی دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش بوده و برای سرتاسر ایران قابل ارسال است. تلفن تماس : 09199762163 - 09120578916

دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 6
ایزی باتور 6 :
-کنترل دماورطوبت فول اتومات
-ظرفیت برای مرغ 12تایی -تامین رطوبت از طریق پمپ آب مخزن بیرون -دستگاه،مجهز به سنسورسوئیسی.
-برای تخمهای گرون قیمت وپرندگان،درصد بازدهی99%
این دستگاه جوجه کشی خانگی دارای ابعاد بسیار کوچک و تکنولوژی بسیار پیش رفته میباشد که تبدیل شدن هر نوع تخم نطفه داری را در داخل دستگاه به جوجه تضمین مینماید.

این دستگاه جوجه کشی توانای جوجه کشی از همه انواع پرندگان و تخم گذاران را دارا میباشد و ظرفیت آن برای تخم مرغ و طاووس 12 عدد برای تخم غاز و قو 6 عدد برای تخم بلدرچین ، قناری ، عروس هلندی ، مرغ عشق و تخم های در این ابعاد 36 عدد و برای پرندگانی مانند کبک ، طوطی ، کاسکو ، قرقاول 30 عدد تخم میباشد.

مورد بسیار مهم در این دستگاه استفاده تکنولوژی پد سلولوزی با تکنولوژی نانو و پمپ آب هوشمند برای تامین رطوبت دستگاه میباشد به این ترتیب رطوبت مورد نیاز دستگاه از بیرون دستگاه و با استفاده از یک بطری آب ساده همانند بطری نوشابه تامین خواهد شد و نیازی به باز و بسته کردن درب دستگاه جوجه کشی وجود ندارد این تکنولوژی دقیقا تکنولوژی روز دنیا بوده و در دستگاه های جوجه کشی کره ای و ایتالیای مورد استفاده قرار میگیرد و راندمان تبدیل تخم نطفه دار به جوجه را به شدت افزایش میدهد.
در ساخت این دستگاه از تکنولوژی هوش مصنوعی و منطق فازی برای تنظیم دما و رطوبت استفاده گردیده است که به نوبه خود موجب ثابت ماندن دما و رطوبت بصورت مطلوب در داخل ماشین جوجه کشی میگردد. استفاده از ماشین جوجه کشی ایزی باتور شش بسیار راحت و آسان بوده و نیاز به هیچ نوع تخصص و دانش خاصی ندارد و فقط کافیست که تخم های نطفه دار در داخل ماشین جوجه کشی چیده شوند
این ماشین جوجه کشی دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش بوده و برای سرتاسر ایران قابل ارسال است.

تلفن تماس : 09199762163 – 09120578916

Site url: Not Available
Designer: Not Available
Country: Not Available
Twitter: Not Available
Category:

Most talked about

  • www.ttakco.com
  • انواع فوم بسته بندی فوم توری فوم رولی ورقه ای
  • انواع تسمه پلاستیکی بسته بندی
  • رول باز کن تسمه پلاستیکی PP
  • جت هیتر گازوئیلی باکدار 100 هزار کیلو کالری
  • https://www.ttakco.com/

Sponsors

  • Cheap reliable web hosting from WebHostingHub.com.
  • Domain name search and availability check by PCNames.com.
  • Website and logo design contests at DesignContest.com.
  • Reviews of the best cheap web hosting providers at WebHostingRating.com.