// تجهیزات گلخانه | فروشگاه تی تاک 09199762163

تجهیزات گلخانه ها

ساخت و معرفي انواع تجهيزات گلخانه اي

تجهیزات گلخانه ای:

امروزه داشتن تجهیزات گلخانه ای مدرن و کاربردی و واردات به روز و جدید آن از جمله نیازهای مهم برای یک گلخانه است. هرچه از فناوری های پیشرفته برای تجهیز کردن یک گلخانه استفاده شود کیفیت بالاتر می رود.

در این سایت شما می توانید انواع تجهیزات گلخانه ای را مشاهده نمایید.

گل ها در مناطقی که هوای گرم دارند در مناطق آزاد کشت می شوند گیاهان ولی در مناطق سردسیر به علت محدودیت فصلی مشکل می شود. بنابراین محیط های قابل کنترل مثل گلخانه ها و لوازم و تاسیسات گلخانه ای اهمیت پیدا می کند. امروزه توسط محیط های مسقف مانند در مناطق سردسیر و غیرگرمسیری مقادیر زیادی از گیاهان و محصولات گیاهی تولید می شود.

لازمه ی رشد صحیح گیاهان گلخانه ای فراهم آوردن شرایط مطلوب از نظر دما، نور، رطوبت، هوا، خاک و … است و کمبود یکی از آن ها سبب وقفه در رشد می شود. در گلخانه ها احتیاج به تجهیزات گلخانه ای مناسب برای مقابله با عوامل نامساعد دارند تا بتوانند به درستی نمو پیدا کنند در هر صورت استفاده از تجهیزات و لوازم گلخانه ای باعث می شود مکان مناسبی برای پرورش گیاهان گلخانه ای فراهم شود.

اطلاعات موجود نشان می دهد صنعت گلخانه در حدود سال 1600 میلادی در کشور هلند به وجو آمد و زمینه ی تولید گل های بهاره در زمستان و میوه های غیر فصلی را فراهم کرد.

در فراهم آوردن تجهیزات گلخانه ای هیدروپونیک نیز هم باید تجهیزات گرمایشی و هم سرمایشی را در نظر گرفت. هر کدام از این تاسیسات لوازم مربوط به خود را دارند که کلیه کنترل های لازم را برای ایجاد شرایط مطلوب جهت رشد و نمو مناسب گیاهان گلخانه ای انجام می دهند.

از تجهیزات گرمایشی می توان سیستم های آب گرم، سیستم های گرمایشی زیرزمینی و سرویس و نگهداری سیستم های گرمایشی را نام برد و از تاسیسات سرمایشی می توان سایه دادن ، اندود کردن شیشه گلخانه ها، سیستم های تبخیری، سیستم های مه پاش، کولرهای آبی و گازی ، سرویس و نگه داری دستگاه های مه ساز و … اشاره کرد که هر کدام از این مجموعه ، زیر مجموعه لوازم و ابزار خود را دارند. در تجهیزات گلخانه ای ، سیستم تهویه ی گلخانه ها نقش اساسی دارند.وظيفه ی اين سيستم ها کاهش حرارت، تغيير رطوبت نسبی و رساندن هوای تازه به گلخانه است.

فروش تجهیزات گلخانه ای :

مه پاش گلخانه ای

تولید کننده انواع مه پاش گلخانه

برای مشاهده مشخصات مه پاش به عکس ها کلیک کنید.

مه پاش گلخانه

تولید کننده انواع هیتر گلخانه

برای مشاهده مشخصات  انواع هیتر به عکس زیر کلیک کنید.

هیتر گلخانه

انواع گلخانه ها بر اساس نوع تولید و سازه به شرح ذیل است:
دسته بندی گلخانه ها بر اساس نوع تولید :
گلخانه های تولیدی سبزی و صیفی شامل محصولاتی مانند خیار ، توت فرنگی ، فلفل بادمجان و …
گلخانه های تولید گل و گیاهان زینتی که برای تولید گیاهان آپارتمانی و گلخانه ای از این نوع استفاده می شود.

دسته بندی گلخانه ها بر اساس نوع سازه :
گلخانه های چوبی : این گلخانه ها از چوب یا پوشش پلاستیک درست شده است. مزیت احداث این نوع از گلخانه ها هزینه پایین آن است اما به  دلیل محیط نامناسب برای رشد گیاه معمولاً میزان تولید در واحد سطح در مقایسه با گلخانه های مدرن کم تر است. به همین دلیل گلخانه های چوبی قدیم به تدریج در حال تبدیل شدن به گلخانه های مدرن و صنعتی است.
گلخانه های فلزی و مدرن:
پوشش این گلخانه ها از فلز است هزینه واحد گلخانه های پرتابل نسبت به سیستم جوشی 20-15% بیشتر است ولی نصب آن آسانتر و تغییرات در سازه راحت تر است.
برای تجهیز کردن تمام انواع گلخانه ها ، تجهیزات و لوازم گلخانه ای مدرن موردنیاز است تا کیفیت محصولات بالاتر رود.

 انواع تجهیزات گلخانه ای

امروزه با توجه به افزایش جمعیت جهان و نیز ویژگیهای بالای میوه های گلخانه ای در سبد خانوار، تولید و پرورش میوه بصورت گلخانه ای اهمیت بسزایی پیدا کرده است .با پیشرفت تکنولوژی در تولید میوه و سبزیجات از نظر اقتصادی در گلخانه ها ، این صنعت رشد بسیار بالایی داشته و با توجه به غنی بودن میوه ها از ویتامین واملاح معدنی نقش بسیار مهمی را در سلامت تغذیه انسان ایفا میکند . مجموعه عواملی که در کمک به رشد سالم و سریع گیاهان در یک محیط کاملا صنعتی دخیل هستند را میتوان تعریف این تجهیزات دانست.

مزایا
1:پروسه محصول دهی به روش گلخانه ای طولانی تر بوده و کشت محصول به بیش از یک دوره در سال میرسد.
2:نسبت به فضای آزاد در واحد سطح ، محصول تولیدی به چند برابر افزایش یافته و نیز از بالاترین کیفیت بر خوردار است.
3:کاهش زمان به وسیله این تجهیزات امکان پذیر بوده و به نسبت عوامل محیطی ، محصول در زمان کمتری تولید میشود . و به نوعی در بهترین شرایط زمانی تقاضای بازار میتوان،محصول را وارد بازار نمود.
4:بدلیل وجود این امکانات در کنترل گلخانه ها ، راندمان تولید در حد بسیار بالایی قرار می گیرد.

تجهیزات مورد نیاز گلخانه ها چیست ؟

مهمترین تجهیزات مورد نیاز هر گلخانه چیست ؟

از مهمترین امکانات و ادوات مورد نیاز گلخانه میتوان به سیستم گرمایشی, سرمایشیبستر کشت ،سیستم آبیاری ،توری شید  اشاره نمود.

 برای مشاهده توضیحات بیشتر به قسمت اصلی هر مصول مراجعه فرمایید.

تلفن تماس : 09199762163  – 09120578916

برای مشاهده مقالات کلیک کنید

تجهیزات گلخانه خانگی ، تجهیزات گلخانه هیدروپونیک ،  قطعات گلخانه ، قیمت گلخانه ، تجهیزات گلخانه  ، سازه گلخانه ، هزینه ساخت گلخانه ، گلخانه در منزل ، لوازم گلخانه ، رطوبتساز ، فروشگاه اينترنتي ، گلخانه و تجهيزات جانبي ، رطوبت ساز گلخانه ، هیتر گلخانه ، رطوبت ساز ، هیتر گلخانه ، جت هیتر گلخانه ، ازن ساز گلخانه ، توری شید گلخانه ، توری سایبان گلخانه ، توری سایه انداز گلخانه ، فن و هواکش گلخانه ، توری شید ، تجهیزات گلخانه ، هیتر صنعتی ، جت هیتر برقی گلخانه ، جت هیتر موشکی ، دایکت بسته بندی میوه  ، دایکت میوه ، جعبه میوه ، کولر صنعتی ، کولر گلخانه ، هواساز گلخانه ، سمپاش برقی گلخانه ، سمپاش گلخانه ، بذر صیفی جات ، رطوبت سنج ، سنسور رطوبت و دما ، کنترلر ، هیتر کارگاهی ، هیتر صنعتی
Site url: www.ttakco.com
Designer: ttakco
Country: Iran
Twitter: Not Available

Comments are closed.

Most talked about

  • www.ttakco.com
  • انواع فوم بسته بندی فوم توری فوم رولی ورقه ای
  • انواع تسمه پلاستیکی بسته بندی
  • رول باز کن تسمه پلاستیکی PP
  • جت هیتر گازوئیلی باکدار 100 هزار کیلو کالری
  • https://www.ttakco.com/

Sponsors

  • Cheap reliable web hosting from WebHostingHub.com.
  • Domain name search and availability check by PCNames.com.
  • Website and logo design contests at DesignContest.com.
  • Reviews of the best cheap web hosting providers at WebHostingRating.com.