// Greenhouse Plast Carton | فروشگاه تی تاک 09199762163

کارتن پلاست در صنعت کشاورزی کارتن پلاست به عنوان جعبه حمل و بستر پرورش نهال و گل پوشش گلخانه و باکس حمل گل و بستر پرورش نهال با کارتن پلاست پوشش گلخانه و باکس حمل گل و بستر پرورش نهال با کارتن پلاست اهمیت کیفیت ارائه محصولات کشاورزی به گونه ای صحیح، بهداشتی و مطابق با استانداردهای روز دنیا کشاورزان و صادر کنندگان متفکر را وادار به استفاده از این نوع بسته بندی جهت ارائه محصولات کشاورزی به بازارهای جهانی نموده است؛ که می توان به قابلیتهایی چون ضربه پذیری، غیر سمی، بدون بو و کم وزن بودن و استحکام فوق العاده و نیز تایید یه متعدد سازمانهای بهداشتی دنیا از جمله FDA (سازمان غذا و بهداشت آمریکا) اشاره کرد. خاطر نشان می سازد کارتن پلاست به عنوان بستر رویش گیاهان و محافظ نهال های گلخانه ای بهترین گزینه تولید کنندگان گل و گیاه در سراسر جهان می باشد . الف: به عنوان پوشش سقف جهت گلخانه های موقت وخزینه ها ، به عنوان بستر جهت پرورش انواع گل و صیفی جات همچنین محافظ انواع نهال درختان دربرابرگزند حیوانات مهاجم استفاده می گردد . ب: اهمیت کیفیت ارائه محصولات کشاورزی به گونه ای صحیح، بهداشتی و مطابق با استانداردهای روز دنیا کشاورزان و صادر کنندگان متفکر را وادار به استفاده از این نوع بسته بندی جهت ارائه محصولات کشاورزی به بازارهای جهانی نموده است؛ که می توان به قابلیتهایی چون ضربه پذیری، غیر سمی، بدون بو و کم وزن بودن و استحکام فوق العاده و نیز تایید یه متعدد سازمانهای بهداشتی دنیا از جمله FDA (سازمان غذا و بهداشت آمریکا) اشاره کرد . پ : شما می توانید سیب و سایر میوه های خود را با جعبه های کارتن پلاست ما به شکلی بسیار زیبا و محکم بسته بندی نموده و آنها را مخصوص صادرات و سردخانه آماده نمایید.همچنین می توانید هر نوع تبلیغ دلخواه خود را بر روی جعبه ها و بسته بندیهای خود بصورت طراحی بسیار ارزان و شفاف و زیبا از طریق ما انجام دهید. تلفن تماس : 09199762163 - 09120578916 ارسال به سراسر کشور وبلاگ تخصصی کارتن پلاست : http://cartoonplast.persianblog.ir/

کارتن پلاست در صنعت کشاورزی

کارتن پلاست به عنوان جعبه حمل و بستر پرورش نهال و گل

پوشش گلخانه و باکس حمل گل و بستر پرورش نهال با کارتن پلاست
کارتن پلاست در کشاورزی
کارتن پلاست در کشت گلخانه ای

اهمیت کیفیت ارائه محصولات کشاورزی به گونه ای صحیح، بهداشتی و مطابق با استانداردهای روز دنیا کشاورزان و صادر کنندگان متفکر را وادار به استفاده از این نوع بسته بندی جهت ارائه محصولات کشاورزی به بازارهای جهانی نموده است؛ که می توان به قابلیتهایی چون ضربه پذیری، غیر سمی، بدون بو و کم وزن بودن و استحکام فوق العاده و نیز تایید یه متعدد سازمانهای بهداشتی دنیا از جمله FDA (سازمان غذا و بهداشت آمریکا) اشاره کرد.
خاطر نشان می سازد کارتن پلاست به عنوان بستر رویش گیاهان و محافظ نهال های گلخانه ای بهترین گزینه تولید کنندگان گل و گیاه در سراسر جهان می باشد .

الف: به عنوان پوشش سقف جهت گلخانه های موقت وخزینه ها ، به عنوان بستر جهت پرورش انواع گل و صیفی جات همچنین محافظ انواع نهال درختان دربرابرگزند حیوانات مهاجم استفاده می گردد .

ب: اهمیت کیفیت ارائه محصولات کشاورزی به گونه ای صحیح، بهداشتی و مطابق با استانداردهای روز دنیا کشاورزان و صادر کنندگان متفکر را وادار به استفاده از این نوع بسته بندی جهت ارائه محصولات کشاورزی به بازارهای جهانی نموده است؛ که می توان به قابلیتهایی چون ضربه پذیری، غیر سمی، بدون بو و کم وزن بودن و استحکام فوق العاده و نیز تایید یه متعدد سازمانهای بهداشتی دنیا از جمله FDA (سازمان غذا و بهداشت آمریکا) اشاره کرد .

پ : شما می توانید سیب و سایر میوه های خود را با جعبه های کارتن پلاست ما به شکلی بسیار زیبا و محکم بسته بندی نموده و آنها را مخصوص صادرات و سردخانه آماده نمایید.همچنین می توانید هر نوع تبلیغ دلخواه خود را بر روی جعبه ها و بسته بندیهای خود بصورت طراحی بسیار ارزان و شفاف و زیبا از طریق ما انجام دهید.

تلفن تماس : 09199762163 – 09120578916

ارسال به سراسر کشور

Site url: Not Available
Designer: Not Available
Country: Not Available
Twitter: Not Available
Category:

Most talked about

  • www.ttakco.com
  • انواع فوم بسته بندی فوم توری فوم رولی ورقه ای
  • انواع تسمه پلاستیکی بسته بندی
  • رول باز کن تسمه پلاستیکی PP
  • جت هیتر گازوئیلی باکدار 100 هزار کیلو کالری
  • https://www.ttakco.com/

Sponsors

  • Cheap reliable web hosting from WebHostingHub.com.
  • Domain name search and availability check by PCNames.com.
  • Website and logo design contests at DesignContest.com.
  • Reviews of the best cheap web hosting providers at WebHostingRating.com.